tisdag 7 december 2010

KÖP DUM I HUVET TIDNING!


Idag släpps den! Jag har nyss tryckt upp 40 st exemplar av Dum i Huvets alldeles egna serietidning! (Fanzine på nördspråk)
Den innehåller 32 strippar som INTE kommer att läggas upp på bloggen! Och det är synd för er som inte tänker köpa den för dom e sviiiiingrymma!

Tidningen kommer kosta 20 kr och 10 kr extra i portoavgift om den ska skickas.

Är ni intresserade så släng iväg ett mail till mig på tobbe.berg@hotmail.com och skriv ert namn och er adress så skickar jag mina bankuppgifter.

Man kommer även kunna köpa mina 2 tidigare tidningar. Och det är strip nr 34-66 i den första och strip nr 67-99 i den andra. dom kostar 20kr st dom också och vill man ha alla 3 tidnigarna får man dom för 50kr.

4 kommentarer:

  1. jag kan köpa en. :) Men du behöver inte skicka hit den, det kostar mer än priset för tidiningen. ;)

    SvaraRadera
  2. kommer helt klart att köpas :)

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Jag vill köpa 3 olika tidningar för 50 kr+porto.

    Till vilken bank skall jag sätt in pengarna.

    Kusin till din pappa.
    Lars Berg
    Bronsåldersgatan 22
    58951 Linköping
    lars@bergys.se, skicka räkningen hit.

    SvaraRadera

 
UA-11943086