torsdag 3 september 2009

Strip 60

4 kommentarer:

  1. Hej Tobias!
    Vad kul att se att du producerar som aldrig förr! Jag gillar den senaste strippen och nummer 55, och skisserna du gjorde på sommarlovet (särskilt den med bajs i poolen - enkelt men kul!). Flickvänsskämten kanske känns lite för enkla.

    Har du nån ny publicering på gång?

    SvaraRadera
  2. nä jag har ingen publicering på gång för tillfället, börjar få lite brist på serietidningar att skicka in serierna till, humorn e såpass grov att de känns svårt med de flesta tidningar..

    hur går det för dig då? har bebisen hoppat ut än? :)

    SvaraRadera
  3. Jajemän, lilla Nora är här nu och håller mig sysselsatt dygnet runt.
    Har du kollat galago? Dom tar ju in det här: http://nybuskis.blogspot.com/2009/04/little-power-blogger.html

    Ganska likt dina grejer!

    SvaraRadera
  4. va kul! :)
    haha jo den där tecknaren har jag sett förut, han e rätt skön, han e nog tillomed grovare än vad jag är.. men jag ska kolla upp galago lite mer, tack för tipset!

    SvaraRadera

 
UA-11943086